Thursday, May 2, 2013

Sudah berakhir

Assalammualaikum
satu kisah sudah berakhir,
akhir dengan perpisahan,
ohhh... x suka, sebab ianya sakit.
3 tahun bersama mereka, serius cepat gila masa berlalu,
Teruk ke, buruk ke, indah ke, pelik ke,
Sama-sama beb kita tempuh, walaupun mcm x nmpk, tpi bila dah berpisah, semua memori bersama kluar dari otak,
bukan memori je, air mata, rindu.
Gila sedih beb perpisahan mcm ni...(oh...rasa mcm x nak truskan je entri ni.)
Sejujurnya, masa sem terakhir aritu, aku dh rasa. time tu aku x suka giler bila x de klas, aku x suke bila ada yg x dtg klas, aku x suka bila diorg sakit dn x bleh gatherg sama2.. semua tu aku x nak, sbb that is the last moment guys. We together, with the same class, we share mom, we share food, we share problem, we share memorable, everything we share together guys!
I miss u'll very much,much,much,much and much. (maybe it's like munchys) =(
Now, aku rasa takut nak tempuh ke depan, aku nak blaja lagi, tapi aku nak class yg sama, kawan yg sama. Tapi itu x mungkin kan..
So hanya satu je yg aku boleh buat now is, Doa untuk kita dpt jumpa lagi dan semoga berjaya.
Insyallah, jumpa korang konvo nnti.




* breath in breath out


No comments:

Post a Comment