Wednesday, June 26, 2013

telan,luah atau kemam? mn lagi superb?

Assalammualaikum

hidup ni,
apa yang akan berlaku,kita x tahu.
apa yang dah berlaku, walaupun perit dh mmg kita kena lalui, (x bleh lari punya)
tapi ape yang belum berlaku, kita still bleh berdoa dan berusaha untuk jadikan apa yang akan berlaku tenang untuk kita hadap.-insyallah.

ye la bila sebut masalah, pastinya timbul soalan, samaada memilih atau dipilih mana yg kau pilih.
yg ni mmg soalan paling susah kat dunia ditelan mati mak,diluah mati bapak,dikemam hati bengkak.
 
tapi,dalam banyak2 masalah aku,susah aku, stressnya aku,,,,,, aku akan cuba untuk fikir mn besar pun masalah yang Allah beri kat aku, perlu tahu yang ada orang yang lebih besar masalah dia yang Allah berikan untuk dia. Dan aku akan selalu ingat sesungguhnya Allah akan menguji mengikut setiap kemampuan hamba-Nya.
Allah tahu setiap kelemahan hamba-Nya.

Semoga Allah memberi kita semua kekuatan iman dan jiwa, untuk berfikir dengan tenang dalam menjalani hidup didunia yang sementara sebelum kembali menghadap kepada-Nya.

Amin Ya Rabbalalamin...Insyallah

1 comment: