Monday, May 26, 2014

jauhnya

Assalammualaikum

Ya Allah, hati ini terasa jauh,
Jauh,jauh,jauh jangan pernah biarkan aku jauh Dari-Mu
Redha-Mu,Redha-Mu, Redha-Mu
Ku Perlukan,
Masih namakah aku dibumi ini tanpa Redha-MU,
Kosong aku tanpa Redha-Mu,
Erti apa lakuku tanpa Redha-Mu,
Hilang jauh aku tanpa Redha-Mu.

Andai perlu aku mengeluarkan air mata setiap hari untuk mendapat Redha-Mu,
Akan aku pastikan.

Jangan membenarkan kata-kata aku, jika pangkah kata hatiku.

Biar kan bibirkan lencun setiap hari-hariku dgn ucapan ini:

Ya Tuhanku ! Ampunilah Aku, Kasihanilah Aku, Cukupkanlah ( Kekurangan )-Ku, Angkatlah ( Derajat )-Ku, Berilah Aku Rezki, Berilah Aku Petunjuk, Berilah Aku Kesehatan 

 Ampunkan( Kesalahan )-Ku.


Jangan biarkan aku berhenti selagi aku masih berhutang.



No comments:

Post a Comment